دریافت خدمات مطلوب، حق ملت ایران است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دریافت خدمات مطلوب، حق ملت ایران است
نوشته شده در چهار شنبه 1 آذر 1391
بازدید : 174
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:
دریافت خدمات مطلوب، حق ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: حق ملت ایران، دریافت خدمات مطلوب و تاثیرگذار در بخش‌های مختلف است.

خبرگزاری فارس: دریافت خدمات مطلوب، حق ملت ایران است

محسن علیمردانی در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اگر چه تاکنون خدمات مطلوبی به مردم در بخش‌های مختلف ارائه شده است، اما حق ملت ایران بیش از این دستاوردها است.

وی بر ضرورت توجه به حل مشکلات مردم از سوی مسئولان تاکید کرد و افزود: باید مشکلات مردم در بخش‌های مختلف حل شده و این فعالیت نباید راضی‌کننده باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در جامعه تصریح کرد: بیکاری و وضعیت معیشتی مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هرچه فعالیت‌های دولت برای خدمات‌رسانی به مردم افزایش یابد مشکلات مردم بیشتر حل می‌شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه بهره‌وری در نظام پایین است که ضروری است در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

علیمردانی با اشاره به اینکه با توجه به ظرفیت‌های کشور میزان بهره‌وری افزایش نیافته است، افزود: برای افزایش میزان بهره‌وری در بخش‌های مختلف باید اقدامات مطلوب‌تری انجام شود.

وی با بیان اینکه هرچه برای مردم کار شود، باز هم کم و ناچیز است، یادآور شد: برای امیدواری مردم به فعالیت‌ها، باید اقدامات بیشتری انجام شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه دولت مهر در زنجان یادآور شد: با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی مردم از نزدیک با فعالیت‌های دولت آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های دولت هنوز به نحو مطلوبی اطلاع‌رسانی نشده است، افزود: عدم اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های دولت موجب می‌شود تا مردم عملکرد دولت در بخش‌های مختلف را به خوبی مشاهده نکنند.

علیمردانی با اشاره به ارائه عملکرد دولت در این نمایشگاه به صورت مقایسه‌ای تصریح کرد: مردم با مشاهده آمارهای ارائه شده در کمترین زمان بیشترین اطلاعات را به دست می‌آوردند.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌های ارتباط بین مردم و مسئولان را افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی نیز در این نمایشگاه به خوبی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ظرفیت‌های نمایشگاهی استان زنجان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با تجهیز این نمایشگاه می‌توان از ظرفیت آن بیشتر استفاده کرد.

 




:: برچسب‌ها: دریافت خدمات مطلوب , حق ملت ایران است ,



مطالب مرتبط با این پست
.